Usługi Sabur

Wsparcie integratorów

Cel usługi

Jej celem jest wsparcie integratora w przeprowadzanym audycie lub uruchomieniu. Najczęściej w przypadku pierwszych realizacji z danego obszaru, lub pierwszego kontaktu z produktami z oferty SABUR. Zadaniem asystenta jest wsparcie merytoryczne i pozostawanie do dyspozycji integratora w czasie świadczonych przez niego usług.

Asysta świadczona jest dla audytu lub wdrożenia związanego z produktami (urządzeniami i systemami) znajdującymi się w ofercie SABUR, zakupionymi w SABUR i nie tylko.

Realizowane w ramach asysty wsparcie dotyczy wszystkich etapów audytu lub uruchomienia. 

Zakres pomocy mentora jest kwestią indywidualną, zależną od potrzeb integratora, jego wiedzy i doświadczenia. 

Charakter usługi

Asysta stanowi rodzaj „zabezpieczenia” na wypadek sytuacji trudnych, w których wiedza i doświadczenie integratora nie są w jego opinii wystarczające, w których chciałby skorzystać z rady eksperta SABUR, przedyskutować lub skonsultować z nim jakieś kwestie, zaczerpnąć opinii, odnieść się do jego doświadczenia itd. To skuteczna metoda na zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznych z nowych obszarów i przygotowanie się do w pełni samodzielnej pracy.

Asysta może być realizowana:

Bezpośrednio na obiekcie.

W trybie zdalnym. 

Na obiekcie

Wersja na obiekcie dedykowana jest w przypadku pierwszego audytu lub uruchomienia z zastosowaniem rozwiązań SABUR. Pierwsze zetknięcie z tematem wymaga większego wsparcia i kontroli ze strony mentora.

Zdalnie

Asysta zdalna to etap pośredni pomiędzy asystą osobistą a samodzielną pracą. Pomoc mentora na tym etapie nie jest już tak rozległe, ale nadal potrzebne. To tańsza ale równie skuteczna metoda wsparcia.

Nasze usługi

Oferujemy wsparcie w przekształcaniu informacji pochodzących z instalacji technicznych w decyzje biznesowe wysokiej klasy, usługi inżynierskie, profesjonalną obsługę kontraktów, bezpieczeństwo inwestycji, fachowy serwis i dużo więcej.