Usługi Sabur
Wsparcie integratorów
Cel usługi
Jej celem jest wsparcie integratora w przeprowadzanym audycie lub uruchomieniu. Najczęściej w przypadku pierwszych realizacji z danego obszaru, lub pierwszego kontaktu z produktami z oferty SABUR. Zadaniem asystenta jest wsparcie merytoryczne i pozostawanie do dyspozycji integratora w czasie świadczonych przez niego usług.
Realizowane w ramach asysty wsparcie dotyczy wszystkich etapów audytu lub uruchomienia.
Zakres pomocy mentora jest kwestią indywidualną, zależną od potrzeb integratora, jego wiedzy i doświadczenia.
Charakter usługi
Asysta stanowi rodzaj „zabezpieczenia” na wypadek sytuacji trudnych, w których wiedza i doświadczenie integratora nie są w jego opinii wystarczające, w których chciałby skorzystać z rady eksperta SABUR, przedyskutować lub skonsultować z nim jakieś kwestie, zaczerpnąć opinii, odnieść się do jego doświadczenia itd. To skuteczna metoda na zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznych z nowych obszarów i przygotowanie się do w pełni samodzielnej pracy.
Asysta może być realizowana:
Bezpośrednio na obiekcie.
W trybie zdalnym.
Na obiekcie
Wersja na obiekcie dedykowana jest w przypadku pierwszego audytu lub uruchomienia z zastosowaniem rozwiązań SABUR. Pierwsze zetknięcie z tematem wymaga większego wsparcia i kontroli ze strony mentora.Zdalnie
Asysta zdalna to etap pośredni pomiędzy asystą osobistą a samodzielną pracą. Pomoc mentora na tym etapie nie jest już tak rozległe, ale nadal potrzebne. To tańsza ale równie skuteczna metoda wsparcia.Nasze usługi
Oferujemy wsparcie w przekształcaniu informacji pochodzących z instalacji technicznych w decyzje biznesowe wysokiej klasy, usługi inżynierskie, profesjonalną obsługę kontraktów, bezpieczeństwo inwestycji, fachowy serwis i dużo więcej.

Usługa serwisowa
Usługa serwisowa produktów (urządzeń i systemów) znajdujących się w ofercie SABUR.

Wypożyczenie
Wypożyczenie sprzętu do trestów oraz na czas naprawy.

Szkolenia i konsultacje
Rozpowszechnianie wiedzy i zgłębianie kompetencji z zakresu obsługi naszych rozwiązań.

Projekty
Sprawowanie nadzoru nad realizowanym projektem

Modernizacja instalacji
Modernizację instalacji postrzegać należy jako element niezbędny dla jej prawidłowego funkcjonowania.

Wsparcie integratorów
Dedykowane integratorom w przeprowadzanym audycie lub uruchomieniu rozwiązania.

Usługa audytu
Ocena stanu faktycznego i przebiegu pracy urządzeń.

Maintenance
Podejmowanie wszelkich działań profilaktycznych oraz działań naprawczych.

Pakiet usług
Pakiet jest zbiorem warunków dotyczących realizowanych przez SABUR usług.