Usługi Sabur
Usługa serwisowa
Inne usługi
Celem usługi serwisowej jest:
Przywrócenie prawidłowego działania urządzenia, grupy urządzeń lub fragmentu instalacji w stosunku do których zaobserwowano pewne nieprawidłowości w działaniu, odstępstwa od normy, lub całkowite zaprzestanie działania.
Skrócenie do minimum czasu awarii i wynikającego z niej przestoju/ braku ciągłości w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
Ograniczenie negatywnego wpływu usterki na pozostałe elementy systemu.
Najczęściej realizowane usługi serwisowe to:
Przegranie aplikacji ze starych paneli (ESA) na nowe.
Serwis sterownika – reset, wymiana firmware’u, testy.
Usługa serwisowa świadczona jest w stosunku do produktów Sabur i nie tylko.
Pierwszym etapem usługi jest obserwacja i diagnoza, czyli określenie powodu nieprawidłowego funkcjonowania lub braku działania i wskazanie możliwych sposobów przywrócenia tej sprawności.
Drugim – ostatnim – etapem jest faktyczna próba naprawy, lub wymiana (jeśli podlegający wymianie element jest akurat dostępny).
Usługa serwisowa może być świadczona:
Bezpośrednio na obiekcie.
Zdalnie.
W oddziale SABUR.
Na obiekcie
Usługa świadczona na obiekcie nie wiąże się z koniecznością odłączenia urządzenia i demontażu części instalacji. Diagnoza urządzenia jako elementu większego układu, jest szersza niżeli obserwacja zdemontowanego fragmentu bez połączenia z całością. W wielu przypadkach jest to jedyny sposób na określenie powodu usterki/awarii i jej wyeliminowanie. Zalecany wówczas, gdy objawy nieprawidłowości są niejednoznaczne i nie ma pewności, który z elementów jest za nie odpowiedzialny.Zdalnie
Alternatywą dla tradycyjnej obsługi – lokalnej – jest wersja zdalna. Charakteryzuje się większą dostępnością i krótszym czasem reakcji. Jest też bardziej korzystna pod względem finansowym. Sama usługa jest tańsza, a jej szybka realizacja minimalizuje ryzyko wystąpienia dodatkowych kosztów, wynikających np. z przestoju, czy awarii. Zdalna wersja umożliwia przeprowadzenie zmian w warstwie programistycznej, nie pozwala jednak na naprawę samego urządzenia.W oddziale
Ostatnia forma serwisu – w oddziale SABUR– stosowana jest w sytuacjach, w których jesteśmy w stanie wskazać konkretne urządzenie odpowiadające za nieprawidłowe funkcjonowanie układu a jego demontaż nie powoduje większej szkody lub można je łatwo zastąpić na czas naprawy. To druga – obok wizyty na obiekcie – i tańsza od niej opcja dająca możliwość fizycznej ingerencji w samo urządzenie.
Nasze usługi
Oferujemy wsparcie w przekształcaniu informacji pochodzących z instalacji technicznych w decyzje biznesowe wysokiej klasy, usługi inżynierskie, profesjonalną obsługę kontraktów, bezpieczeństwo inwestycji, fachowy serwis i dużo więcej.
Usługa serwisowa
Usługa serwisowa produktów (urządzeń i systemów) znajdujących się w ofercie SABUR.
Wypożyczenie
Wypożyczenie sprzętu do trestów oraz na czas naprawy.
Szkolenia i konsultacje
Rozpowszechnianie wiedzy i zgłębianie kompetencji z zakresu obsługi naszych rozwiązań.
Projekty
Sprawowanie nadzoru nad realizowanym projektem
Modernizacja instalacji
Modernizację instalacji postrzegać należy jako element niezbędny dla jej prawidłowego funkcjonowania.
Wsparcie integratorów
Dedykowane integratorom w przeprowadzanym audycie lub uruchomieniu rozwiązania.
Usługa audytu
Ocena stanu faktycznego i przebiegu pracy urządzeń.
Maintenance
Podejmowanie wszelkich działań profilaktycznych oraz działań naprawczych.
Pakiet usług
Pakiet jest zbiorem warunków dotyczących realizowanych przez SABUR usług.