< Wróć do aktualności

Komunikat Zarządu

Sprawdź, jak w obecnej sytuacji pracujemy w SABUR!


Szanowni Państwo,

w trosce o bezpieczeństwo wszystkich naszych klientów i pracowników dokonaliśmy przeglądu stosowanych w SABUR procedur wewnętrznych dostosowując je do panującej obecnie sytuacji. W swych działaniach uwzględniamy zarządzenia administracji państwowej,
takie jak ograniczenia przemieszczania się i zakazy zgromadzeń.

Podjęliśmy między innymi następujące kroki:

  • aby zapewnić Państwu ciągły dostęp do wsparcia pracowników naszej firmy, wprowadziliśmy pracę zdalną. Jesteśmy dostępni pod telefonami komórkowymi, mailami, przez komunikatory internetowe oraz wideokonferencje;
  • dział logistyki działa nieprzerwanie w siedzibie firmy, realizuje Państwa zamówienia; dostawy są realizowane na bieżąco, także wprost z naszego magazynu w Warszawie;
  • wszystkie spotkania z klientami i partnerami biznesowymi przenieśliśmy do bezpiecznej strefy online;
  • stacjonarne szkolenia organizowane przez SABUR zostały wstrzymane, zostaną ustalone inne terminy, zapraszamy na konsultacje zdalne.

Nasi europejscy kontrahenci pracują, wytwarzają, oraz dostarczają nam swoje produkty.
Ich działy wsparcia technicznego działają zdalnie, mamy z nimi stały kontakt.

W chwili obecnej łańcuch dostaw nie jest przerwany. Mogą się jednak zdarzać pewne opóźnienia w dostawach
niezależne od producentów i od nas.

W miarę rozwoju sytuacji będziemy wprowadzać korekty działania oraz informować Państwa o nich.

Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Państwem sprostamy stawianymi przed nami wyzwaniom.

 

Pozdrawiamy serdecznie,

Barbara Wójcicka i Wojciech Znojek

Zarząd firmy SABUR

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Zgoda na wykorzystanie plików cookies jest jednoznaczna z zapoznaniem się i przyjęciem treści polityki cookies.
Akceptuję