< Wróć do aktualności

SABUR Gazelą Biznesu 2011

Jest nam bardzo miło poinformować, że firma SABUR po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów prestiżowego rankingu prowadzonego przez dziennik „Puls Biznesu” – Gazele Biznesu 2011.

Gazela2011

Gazele Biznesu to ranking przeznaczony dla najbardziej dynamicznie rozwijających się małych i średnich firm. Tytułu nie przyznaje jednak żadna komisja, a przedsiębiorstwa muszą na niego zwyczajnie zapracować, przez sukcesywny rozwój w kolejnych latach. O pozycji w zestawieniu decyduje przyrost obrotów, który firma osiągnęła w ciągu trzech ostatnich lat. Za opracowanie rankingu odpowiedzialna jest wywiadownia gospodarcza Coface Poland, zajmująca się zbieraniem i opracowywaniem informacji o firmach. Ranking Gazel Biznesu prowadzony jest nieprzerwanie od 12 lat, w ciągu których stał się potwierdzeniem uczciwości i dobrej kondycji wyróżnionych przedsiębiorstw.

Aby otrzymać tytuł Gazeli Biznesu 2011 firma musiała spełnić następujące kryteria:

  • rozpocząć działalność przed 2008 rokiem i nieprzerwalnie prowadzić ją do dziś,
  • w latach 2008-2010 ani razu nie odnotować straty,
  • w latach 2008-2010 z roku na rok odnotowywać przyrost sprzedaży,
  • w 2008 roku osiągnąć wartość sprzedaży powyżej 3 mln zł i poniżej 200 mln zł,
  • przynajmniej od 2008 roku publikować wyniki finansowe w „Monitorze Polskim B” lub udostępniać je firmie Coface Poland lub redakcji „Pulsu Biznesu”.

Ranking Gazel Biznesu 2011 liczy łącznie 3 779 przedsiębiorstw.

SABUR otrzymał tytuł Gazeli Biznesu także w latach: 2010, 2009 i 2005.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.