< Wróć do aktualności

SABUR Gazelą Biznesu 2010

 

gazela2010

Firma SABUR dołączyła do grona laureatów prestiżowego tytułu Gazela Biznesu 2010. Cytując słowa Pulsu Biznesu, „gazela to firma średniej wielkości, która dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale daje sobie radę wśród nawet znacznie większych konkurentów. W razie zagrożenia z ich strony, po prostu ucieka do przodu”.

Gazela Biznesu 2010 jest zatem firmą, która:
– rozpoczęła działalność przed rokiem 2007 i prowadzi ją nieprzerwanie do dziś,
– w roku bazowym 2007 przychody ze sprzedaży mieściły się w przedziale pomiędzy
3 a 200 mln złotych,
– w latach 2007–2009 z roku na rok odnotowywała wzrost przychodów ze sprzedaży,
– w latach 2007–2009 ani razu nie odnotowała straty,
– umożliwiła analizę swoich wyników finansowych przynajmniej od roku 2007
(publikując je w Monitorze Polskim B lub przekazując dane do Coface Poland, albo udostępniając je poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego).

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.