< Wróć do aktualności

Nadal gramy fair

Już od czternastu lat firma Sabur aktywnie uczestniczy w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play” promującym zasady społecznej odpowiedzialności w biznesie.

Barbara Wójcicka, Prezes firmy SABUR Sp. z o.o.

12 grudnia 2014 r. w EXPO XXI w Warszawie odbyła się finałowa gala XVII edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Do tegorocznej edycji programu zgłosiło się 419 firm z całej Polski, spośród których 393 przeszły dwustopniową weryfikację i spełniając wymagania regulaminowe, decyzją Kapituły Programu, uzyskały tytuł i certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2014”. Laureaci programu to firmy z całej Polski, rozwijające się i dbające o uczciwe relacje z kontrahentami, pracownikami i lokalną społecznością. Przedsiębiorstwa Fair Play dotrzymują podjętych zobowiązań, a współpraca z nimi obciążona jest mniejszym ryzykiem, ponieważ są firmami zweryfikowanymi przez organizatorów programu. Przedsiębiorstwa Fair Play udowadniają w swej codziennej działalności, że w biznesie istnieją zasady etyczne, uczciwość, rzetelność i tzw. dobre praktyki. Do tego grona należy nieprzerwanie od czternastu lat także firma Sabur.

Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest najstarszym ogólnopolskim programem certyfikującym w obszarze etyki biznesu i społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to przedsięwzięcie, w którym oceniane są wszystkie aspekty działalności firmy, uwzględniające między innymi sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa, a nie tylko jego wyniki ekonomiczne czy jakość produktów.

Logo_FP_2014
Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” realizowany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, a afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej.

www.fairplay.pl

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.