1. Rozbudowanie opcji narzędzia monitorowania ruchu w Domenie – dostępne są dwa okna: monitoring połączeń z urządzeniami (Connections) oraz monitoring zmian wprowadzanych w ustawieniach Domeny (Administration), np. zalogowanie użytkownika, dodanie / usunięcie urządzenia, nawiązanie połączenia, itp.:
Zakładka Connections:
Zakładka Administration:
2. Możliwość dodawania komentarzy po zakończeniu połączenia z urządzeniem, opisujących wykonywane prace. Komentarze zapisywane są w historii logowań do urządzeń i mogą być wyświetlone w oknie Audit -> Connections:
3. Możliwość dodawania opisów dla urządzeń przypisanych do Domeny:
4. Aplikacja Ubiquity Control Center może być uruchomiona na komputerze z poziomu dowolnego konta, a nie tak jak to było dotychczas z poziomu konta Administratora.
5. Poprawka błędu związanego z nierozpoznawaniem systemu operacyjnego na urządzeniach połączonych do Domeny:
6. Obsługa serwerów prywatnych:
7. Zwiększone możliwość dostosowywania wyglądu aplikacji do swoich potrzeb. Modyfikowane mogą być:
- Ekran startowy aplikacji – od wersji 6 Ubiquity Control Center może uruchamiać się wyświetlając zdefiniowane przez nas okno, np.:
- Logo aplikacji – możliwość zdefiniowania własnego logo:
- Kolor przewodni aplikacji Control Center:
Przed zmianą:
Po zmianie:
UWAGA 1: Metodyka wykonywania opisanych zmian została przedstawiona w zaktualizowanym podręczniku „Pierwsze Kroki”;
UWAGA 2: Modyfikacje opisanych elementów mogą być wykonane zarówno dla zainstalowanej już aplikacji, jak i w samym pliku instalacyjnym. Dzięki temu wprowadzone zmiany zawarte są w każdej zainstalowanej kopii programu, wykorzystującej zmodyfikowany plik instalatora.
8. Poprawki występujących błędów, np. RTC Routera, problem z wymianą plików z wykorzystaniem opcji File Transfer, itp.
Pobierz aplikację Ubiquity Contol Center w wersji 6.0.001:
Poniższej sumy kontrolnej można użyć po pobraniu pliku do potwierdzenia, że dane zostały przesłane prawidłowo.
Zamknij okno
Zamknij okno